Bert Clendennen

Bert Clendennen

sobota, 29 grudnia 2012

o Szkole Chrystusa w więzieniu w Peru

"Założyliśmy naszą szkołę [Szkołę Chrystusa] w najgorszym mieście, w jakim mogliśmy, w Limie w Peru. Było to we więzieniu, gdzie było sześć tysięcy ludzkich zwierząt. Kiedy pierwszy raz tam pojechałem, oni byli nadzy, bez żadnych ubrań. Załatwiali się wszędzie. Co tydzień, cztery, pięć morderstw miało tam miejsce. Nawet strażnicy chodzili poza płotem. Zastanawiałem się, co tam właściwie robię. Ale zacząłem tam zwiastować i rozpoczęliśmy szkołę. Po trzech skończonych już szkołach, przyjechałem tam znowu i było tam takie pomieszczenie jak może to, przepełnione złamanymi ludźmi, wypełnionymi Duchem Świętym.

Zmiana której nigdy wcześniej nie widziałem. Gdy mówiłem do tych ludzi, zwróciłem się do nich tak, zostaliście skazani z powodu przestępstwa, to byli mordercy, kryminaliści, terroryści. Ale mówię, nie jesteście dzisiaj tutaj z powodu przestępstwa. Bo się na nowo narodziliście, jeszcze się nie ulepszyliście, ale jesteście Nowymi Stworzeniami, a Niebo już wam nic nie liczy z tego starego życia. Zostaliście usprawiedliwieni.


Wyglądacie tak, jakbyście nigdy nie zgrzeszyli, a teraz jesteście w Bożej woli. Nie mogli zrozumieć. Jesteście tutaj z Bożej woli, powiedziałem, po to aby sześć tysięcy mężczyzn zostało zbawionych. Mówię do nich, Rząd wasz peruwiański, każe wam być tu do końca. Ale oni już nie kontrolują was. Kiedy będziecie czynić Bożą wole, to On wam pozwoli wyjść wtedy kiedy zdecyduje o tym. Nie wróciłem tam przez kilka miesięcy. Gdy tam wróciłem to było tam 21 skrzydeł w budynku tego więzienia i w tych skrzydłach było 21 zborów, kościołów więziennych. Jedna osoba na sześć w tym więzieniu była napełniona Duchem Świętym. Wyczyszczone, wysprzątane, wszyscy w ubraniach, żadnych morderstw. Wiara to czyni. Alleluja. Wiara ma ten sam wpływ przez całą historię. Wiara czyni cię prawym i stawia cię w miejscu w którym traktowany jesteś jakbyś nigdy nie zgrzeszył.”



Bert Clendennen
z serii Wiara wykład Funkcja wiary

niepublikowany zapis kazania ze Szkoły Chrystusa
w Zakościelu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz