Bert Clendennen

Bert Clendennen

sobota, 15 września 2012

Szkoła Chrystusa w Dąbrowie Górniczej

Mamy przywilej zaprosić do udziału w Międzynarodowej Szkole Chrystusa, założonej przez pastora Berta Clendennena, i rekomendowanej przez pastora Davida Wilkersona

Szkoła w Dąbrowie będzie zorganizowana w ramach przypomnienia faktu i okoliczności powstania tej Szkoły 20 lat temu na jesieni 1992 roku w Moskwie.

Jeśli chcesz się dowiedzieć co Biblia mówi na temat Kościoła i Twojej roli w nim. Jeśli pragniesz aby twoja służba została wyposażona w fundamenty które pozwolą Tobie na zrealizowanie Bożych Planów przez życie Chrystusa w Tobie ta Szkoła jest właśnie dla Ciebie.

Uczestniczenie w stacjonarnej Szkole Chrystusa to jest niezastąpiony czas pogłębienia relacji z Bogiem poprzez modlitwę, społeczność i rozważania prawd biblijnych. Gorąco zachęcamy do uczestnictwa w tej Szkole.

Kolejna Szkoła Chrystusa odbędzie się w Zborze w Dąbrowie Górniczej od 27 10.2012 do 04.11.2012

Społeczność Chrześcijańska
Kościół Chrystusowy w Dąbrowie Górniczej
Pastor Jarosław Ściwiarski
e-mail: pastorjarek@gmail.com

Szkoła jest całkowicie darmowa,
wyżywienie we własnym zakresie.
Prosimy przywieźć ze sobą materace i śpiwory.

ilość miejsc ograniczona

W sprawach zapisów bądź informacji prosimy o kontakt z Bratem
Andrzejem Olszewskim
tel: 668145490
albo e-mail: aolsza1963@gmail.com


więcej o Szkole Chrystusa na stronie: www.szkola-chrystusa.pl

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dobrą sprawę ja jeszcze nie słyszałam o takiej szkole w Dąbrowie Górniczej. Jeśli chodzi o mnie to ja przede wszystkim chcę dzieci wysłać do szkoły językowej, aby uczyły się angielskiego. Jak już widziałam na stronie https://earlystage.pl/pl/szkola/dabrowa-gornicza to w sumie mam w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń