Bert Clendennen

Bert Clendennen

piątek, 14 października 2011

Szkoła Chrystusa w Polsce

Ponownie chciałbym zaapelować do czytelników mojego Bloga do zorganizowania i uczestniczenia w stacjonarnej „Szkole Chrystusa” Ten Blog zawiera strzępki myśli pastora Berta, często są to fragmenty wyrwane z kontekstu. Myśli sygnalizujące tylko pewne kwestie. Szkoła Chrystusa, do której zachęcam daje nam możliwość pełniejszego spojrzenia na Boże sprawy niż mój Blog.  I jest jeszcze jedna, ważna różnica pomiędzy Blogiem a Szkołą Chrystusa. To czas modlitwy. Każda sesja zaczyna się i kończy godzinną modlitwą. To jest bardzo cenne. Najwięcej cennych notatek z tej szkoły poczyniłem właśnie w tym czasie, gdy Bóg w sposób szczególny kładł mi do serca wiele, wiele ważnych przemyśleń.  Stacjonarna Szkoła Chrystusa to także czas społeczności, śpiewania, słuchania świadectw i wzajemnego budowania się i zachęcania.

Moim pragnieniem jest spotykać się  tu na blogu z Wami wokół cennych spostrzeżeń spisanych na ośmiuset stronach książki "Szkoła Chrystusa" i w innych książkach pastora B. Clendennena. Oczywiście nie jestem w stanie przepisać tej pokaźnej książki i nie chcę tego zrobić ponieważ jest ona, jako całość przeznaczona dla uczestników stacjonarnej "Szkoły Chrystusa", którą gorąco polecam.  

Tutaj zamieszczam obszerne fragmenty, podręcznika "Szkoła Chrystusa" ale są one skrócone i wybrane tematycznie, a sam proces ich zamieszczania  tych fragmentów będzie bardzo długi i będą to refleksje pastora przeplatane z jego spostrzeżeniami z innych publikacji.  Można powiedzieć, że mój blog jest pewnego rodzaju reklamą i zachęta do uczestniczenia w Szkole Chrystusa. Nie chcę, wywierać na nikogo jakieś presji czy przymusić do uczestniczenia w tej Szkole, ale moim celem jest wzbudzić w czytelnikach apetyt na odnowienie czy pogłębienie osobistej relacji z Bogiem poprzez tę Szkołę. Jak już wielokrotnie pisałem na blogu, udział w stacjonarnej szkole daje wyjątkową możliwość przeżycia duchowego ożywienia przez pojedyncze osoby a przede wszystkim przez całe społeczności. Dlatego gorąco zachęcam czytelników mojego bloga do zorganizowania "Szkoły Chrystusa" w Waszych społecznościach, zborach czy wspólnotach.


Więcej o "Szkole Chrystusa" w Polsce na stronie - www.szkola-chrystusa.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz