Bert Clendennen

Bert Clendennen

środa, 2 marca 2011

nie czynię niczego, czego nie czyni mój Ojciec


W ciągu 53 lat chodzenia za Panem stwierdziłem, że kiedy kocham Go bardziej, niż moją żonę, to mogę kochać moją żonę bardziej, niż kiedykolwiek ją kochałem. Jeżeli On jest na pierwszym miejscu, to wszystko inne w moim życiu jest lepsze.

Jaki On był na świecie, tacy i my mamy być. Można to różnie interpretować, ale przesłanie jest jedno: Jezus jest przykładem dla wszystkich, którzy mają z Nim królować. Jeżeli On teraz nie może rządzić tobą, to kiedyś ty nie będziesz mógł rządzić z Nim. Jeżeli On nie jest Panem twojego życia teraz, to ty nie będziesz zasiadał z Nim na tronie. On chodził po tej ziemi w całkowitym poddaniu Ojcu. Powiedział: „Ja mówię tylko to, co powiedział mi Ojciec i nie czynię niczego, czego nie czyni mój Ojciec. Nie mam własnej woli, ale wykonuję Jego wolę, nie szukam cudzej chwały, tylko Jego”.

Jaki On był, takimi mamy być i my. Życie i czyny Jezusa Chrystusa są podsumowane jednym zdaniem w Hebr. 10:7: „Oto przychodzę, aby wypełnić wolę twoją, o Boże”. On nie miał innego celu na ziemi, jak tylko wypełnianie woli Bożej. Jezus jasno wszystkim to wyraził, że wykonywanie woli Bożej jest najważniejszym celem tych, którzy są Jego oblubienicą. Powiedział też: „Ktokolwiek będzie czynił wolę Ojca mojego, który jest w niebie, ten jest moim bratem, siostrą i matką”. 

Wszystko to sprowadza się do niepodważalnej prawdy: aby oblubienica była przygotowana, musi w obecnym czasie uczynić Jezusa swoim Panem. Nie może być innego Pana ponad Niego. Nie może też być żadnego innego zainteresowania w życiu, poza Jezusem Chrystusem. Przygotowanie i prostowanie drogi Pańskiej oznacza - po prostu - wybierać wolę Bożą w każdych okolicznościach życia, bez względu na to, gdzie ona prowadzi i bez względu na to, co powiedział kapłan; bez względu na to, czy ojciec lub matka mówią: „Tak nie możesz!”. Ty wybierasz wolę Bożą.
 
Człowiek według Bożego serca” – Przygotujcie drogę Pańską

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz