Bert Clendennen

Bert Clendennen

czwartek, 26 kwietnia 2012

artykuły opublikowane na stronie Radia Pielgrzym

Polecam uwadze obszerniejsze artykuły które zostały umieszczone na serwerze Radia Pielgrzym. Są to bardzo cenne przemyślenia na temat kościoła i naszego życia z Bogiem.  Wiele osób nie posiada dostępu do Internetu dlatego zwracam się z gorącą prośbą o drukowanie tych artykułów i przekazywanie innym osobom. Niech to będzie dobry czas błogosławionej refleksji nad istotą naszego chrześcijaństwa.

Polecam też słuchanie Szkoły Chrystusa w wersji z Zakościela.  Co tydzień, przez ponad rok będą ukazywać się dwa interesujące i budujące wiarę wykłady w formacie mp3.  
http://pielgrzym.shoutcast.com.pl/index_Kazania_Clendennen%20Bert_Szkola%20Chrystusa%20-%20Zakosciele%2020060.php

Degeneracja
Moje „Ja” musi być odsunięte od władzy
Poświęcenie bez reszty
To jest mój Kościół, w którym mam upodobanie
Szukaj odpowiedzi w sferze niewidzialnej
To nie ja zwyciężam, ale Bóg daje mi zwycięstwo
Koń Trojański
Przekonywanie o grzechu jako dzieło Ducha Świętego
Bóg szuka człowieka według swojego serca
Właściwe priorytety
To się stanie w mgnieniu oka
Samozwiedzenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz