Bert Clendennen

Bert Clendennen

poniedziałek, 21 listopada 2011

zachęcam do zaglądania do materiałów archiwalnych

Dzisiaj chciałbym w sposób szczególny zachęcić czytelników mojego bloga do poczytania postów na temat Kościoła, jedności w Kościele i potrzebie odnowienia ducha służby w nim. To są bardzo cenne i ważne rozważania na temat czym jest Kościół Pana Jezusa Chrystusa, i jaka jest nasza, czyli uczniów Jezusa, rola w tym Kościele. Publikowałem te myśli na przestrzeni od marca do lipca 2011 roku. 

 

Ponadto zachęcam do poczytania bardzo interesujących rozważań na temat powrotu Chrystusa z rozdziału  „Chrystus nadchodzi” który był zamieszczony w dniach  21 - 30 stycznia 2011. 

 

Przypominam także, że w lipcu podałem kilka  ważnych technicznych informacji na temat bloga dotyczących m.in.  trudności i błędów językowych oraz praw autorskich. W archiwalnych wiadomościach jest kilka informacji ode mnie, w których staram się wyjaśnić dlaczego nauczanie pastora Berta jest dla mnie inspirujące i dlaczego postanowiłem je upowszechnić w Polsce.

 

A w sierpniu, w pięciu postach zamieściłem coś w rodzaju spisu treści  myśli opublikowanych na blogu od grudnia 2010 do lipca 2011. Ważną częścią tego bloga jest dwanaście wybranych luźnych wypowiedzi pastora Berta Clendennena na temat problemów współczesnego chrześcijaństwa. Ich spis znajduje się w poście z dnia 10 września 2011. Gorąco zachęcam do bieżącego czytania bloga a także do zaglądania do materiałów archiwalnych. Niech Wam Bóg błogosławi.

1 komentarz: