Bert Clendennen

Bert Clendennen

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

myśli opublikowane na blogu grudzień - luty


Teraz mamy czas wakacji, wiele osób wyjeżdża i nie ma możliwości systematycznego czytania tekstów na blogu. Z tego powodu postanowiłem  w sierpniu zrobić przerwę w dodawaniu nowych tekstów. Będę natomiast zachęcał do czytania istniejących tekstów na moim blogu. W tym tygodniu polecam wybrane rozważania pastora Berta Clendennena umieszczone na blogu na przełomie roku. Na początek polecam przeczytanie - "Ostatniego Przesłania br. Berta Clendennena do Kościoła." jakie skierował do Kościoła tuż przed swoją śmiercią. Ten tekst umieściłem 12 grudnia 2010.

W grudniu 2010 zamieściłem myśli pastora Berta z książki „Szkoła Chrystusa” z rozdziałów:  – Spór; Cel Szkoły; Duch Prawdy; Uczenie się poprzez Objawienie; Dom Boży; W styczniu 2011 mamy kolejne rozdziały: Światło życia; Otwarte Niebo.  

W styczniu i lutym opublikowałem obszerne fragmenty z  książki „Człowiek według Bożego serca” z rozdziałów: Ostateczna walka między dobrem a złem; Chrystus - objawienie charakteru Boga; Chrystus – objawienie; Starego Testamentu; Chrystus nadchodzi; Odnowienie duszy; Życie Chrystusa i Przygotujcie drogę Pańską.

 

W lutym zamieściłem  krótki życiorys pastora Berta Clendennena a na szczególną uwagę zasługuje rozdział pt „Chrystus nadchodzi”. Zachęcam do poczytania tych archiwalnych przemyśleń i do głębokich refleksji nad ich treścią. Modlę się, aby to dziedzictwo jakie pozostawił pastor Bert służyło ożywieniu i rozwojowi Kościoła, ku zachęceniu i na chwałę Bogu Wszechmogącemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz